ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΩΝ

Μη συνηθίζεις να κουβεντιάζεις για πράγματα που δεν είδες με τα ίδια σου τα μάτια σαν να τα έχεις δει. Μη βεβαιώνεις με πεποίθηση εκείνα που έχεις ακούσει. Συνήθιζε τη γλώσσα σου να λέει πάντα αλήθεια. Το ψέμα γεννιέται συχνά από την επιθυμία να αρέσουμε στους ανθρώπους κι απομακρύνει από την ψυχή τον φόβο Θεού.

ΑΒΒΑΣ ΗΣΑΪΑΣ ο αναχωρητής

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Τα θαύματα της Παναγίας της Ντάρδιζας (θαύμα ίασης ασθενούς)

Ευχαριστώ τον Πανάγαθο Θεό και την Υπεραγία Θεοτόκο για το θαύμα που μας έκαναν στη μικρή Μαρία μας, που αρρώστησε από γρίπη, μικρή ενός έτους, την Πέμπτη το βράδυ, 2 Φεβρουαρίου 1998. Κινδύνευε να πεθάνει. Το Σάββατο κατέβηκα στην Αθήνα. Παίρνοντας τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, μου είπαν ότι το παιδί το πήγαιναν στο νοσοκομείο. Τρέχοντας δε εγώ, ανέβηκα στη Μονή της Παναγίας της Ντάρδιζας και προσκύνησα, επικαλούμενη τη Χάρη Της για το παιδί μου.
Τότε η Γερόντισσα Αγαθαγγέλη μου είπε: "Μείνε, παιδί μου, στην Αθήνα. Η μικρή Μαρία είναι καλά, με τη Χάρη της Παναγίας."
Εγώ όμως επέστρεψα στη Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα, γιατί ήμουν πάρα πολύ ανήσυχη. Ως εκ θαύματος, είδα τη Μαρία μας πολύ καλύτερα και οι εξετάσεις των γιατρών ήταν πολύ καλές. Σε λίγο η μικρούλα μας έγινε εντελώς καλά. Εγώ δεν παύω να ευχαριστώ την Παναγία για το θαύμα που έκανε στο κοριτσάκι μας και σε κάθε δυσκολία μου πάντοτε θα καταφεύγω σε αυτήν, ζητώντας την παρέμβαση και την βοήθειά της.


Αναστασία Μπιμπέρη, Θεσσαλονίκη 1998
(από το βιβλίο των εκδόσεων της Ιεράς Μονής "Νεώτερα θαύματα της Μεγαλόχαρης Παναγίας μας) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου