ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΩΝ

Μη συνηθίζεις να κουβεντιάζεις για πράγματα που δεν είδες με τα ίδια σου τα μάτια σαν να τα έχεις δει. Μη βεβαιώνεις με πεποίθηση εκείνα που έχεις ακούσει. Συνήθιζε τη γλώσσα σου να λέει πάντα αλήθεια. Το ψέμα γεννιέται συχνά από την επιθυμία να αρέσουμε στους ανθρώπους κι απομακρύνει από την ψυχή τον φόβο Θεού.

ΑΒΒΑΣ ΗΣΑΪΑΣ ο αναχωρητής

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Αφιερωμένο με πολλή αγάπη σε όλους τους Ελληνες ,σ΄όλο το κόσμο, που προσμένουν την λευτεριά


Το όνειρο μου ανθίζει σ΄ όμορφο περβόλι. Η καρδιά μου λαχταρά να ρθει κοντά σου όμορφε λεβέντικε βυζαντινέ μου Αετέ, και να πετάξεις ψηλά στο αντάμωμα, σιγανά και ταπεινά. Σήκω Άγιε μου, σήκω ! Άγιε μου Βατάτζη πάρε μας τα όνειρα δώσε τους πνοή , ψηλά στα αντάμωμα, με το Ρωμαίικο σου αετό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου